Blogi tutvustus

Siia tulevad postitused kahest jaapani orhideede perekonnast:
NEOFINETIA ja SEDIREA

laupäev, 30. august 2014

Minu hiiglane

Ongi hiiglane võrreldes teiste hübriididega.
Nende kõrval ikka lausa hiiglane,
isegi ´Pinky´ ei anna seda mõõtu.


Fotod. 10. august 2011 aasta
Saadud firmast Orchids and More (O&M).


Esivanemad:
Neofinetia falcata x Rhynchostylis coelestris blue

Vot selline oli siis juurte seis, kui potist välja võtsin.
Liigid olin tellinud sealt varem, neil oli seisukord parem.

Varasemad fotod on nii nagu on, kiiruga tehtud. Ei mõelnud nii pikalt ette.
Läks ka substraadi sisse, tema jaoks ei ole mingisugune samblapall mõeldav
(eriti tol ajal, kui ma neid tegemisi veel ei harrastanud).

Mõned fotod aastatest ...

28. november 2011                                                 12. november 2012

Nii et aastast 2012 pärineb ainult üks foto. Tuustisin kaustades, aga ei midagist-kedegist.
Eemisel aastal ei olnud teinud sedagi.
Tema oli kuidagi jäänud mul vaeslapse ossa, ei klappinud meie koostöö.
Ja mossitas temagi, miks oleks pidanud näitama head nägu, kui ma talle hulga vähem tähelepanu pöörasin.

Tahtsin tema midagi jaoks, otsisin alternatiive. Kergkruusa ei tahtnud vaid vulkaanilist kivimit.
Aga mida ei saanud, oli vulkaaniline kivim. Seda lubati ka mulle suure suuga.
Pärast mitmekuulist lubamist ja lollitamist (loe: see oli seoses ´´porgandiga´´ ja leedu firmaga,
juttu teises blogis) - otsustasin lõpuks kergkruusa kasuks.
Aga taim pole mõnede inimeste pärast süüdi.


19. august
2014

Inetud juured said eemaldatud,
tegelikult sai jupp maha lõigatud.
Oleks võinud ka rohkem.
Otsisin sobivat suurusega potti.
Alati on hea enne taime juuri soojas vees leotada, siis annab nendega hästi mängida ja taim saab ka veevaru kaasa mõneks ajaks.


Esialgu ainult juureotsad sees, varre otsa hoian niiskuse eest.
Nüüd on ta mul eri tähelepanu osaline.
Kasvas vaeslapse osast välja!
Ja ümbrispotiks sai endale uhke ussitehnikas keraamilise poti.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar