Blogi tutvustus

Siia tulevad postitused kahest jaapani orhideede perekonnast:
NEOFINETIA ja SEDIREA

neljapäev, 28. august 2014

Twinkle

Esivanemad:
Neofinetia falcata x Ascocentrum miniatum

Saadud Saksa firmast Currlin.
Tema oli mul pikka aega juba broneeritud, sügisesest Helsingi näitusest.
Kauaoodatud taim saabus kevadel.


3. aprill


Kaunis taim,
korralikud juured ja korralik substraat.
Vaatasin ja mõtlesin ja võrdlesin!!!
Milleks ma peaksin hakkama teda samblapallile monteerima,
kui taim oli ise nii õnnelik ja terve!?
Sellepärast, et ma olin teinud trobikonna keraamilisi potte,
ei pea kõik veel samblas olema.
Seekord kasutasin ma omatehtud potti ümbrispotina.
                                                                                       Foto. 28. mai


27. august

Juured kasvasid ja jäidki ja miskipärast jätsingi üle poti serva kasvama. Need on uued!
Ta on  saanud sama tihti vett kui sambalapallid, vast mõnikord (eriti alguses) harvem.
Väetanud mõned vähesed korrad lahja väetise lahusega,
Currlini firma väetise kontsentraati nii ühte (standard) ja teist (AB).



Mis peaks olema põhjus, et paneksin ta samblale kasvama!?
See, et mulle meeldib? Siin tuleb arvestada ka taimega.
Tuleb oma taimi jälgida ja vaadelda.
Tema olek ütleb, et ta on rahul. See ongi kõige tähtsam.
Vaatame!
Vast kunagi teen talle eraldi keraamilise poti, kus saab samuti koore sees mõnuleda.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar